שאלות נפוצות
כמה זמן אחריות למוצר?
שנתיים אחריות בכפוף לתעודות אחריות בהחלפת סנן פעם בשנה.
כל כמה זמן יש צורך בהחלפת סנן?
כל שנה יש צורך בהחלפת סנן.
מה קורה אחרי שנתיים של אחריות?
לאחר שנתיים ניתן לחדש שירות ואחריות בתשלום למסלול שנתי ויותר.
כמה זמן אספקה?
הובלה והתקנה לכל רחבי הארץ, עד בית הלקוח עד 7 ימי עסקים.
באיזה גוונים המוצר מגיע?
המוצר מגיע ב-5 צבעים שונים: ניקל, ניקל מוברש, שחור, גרפיט, זהב מוברש, ברונזה.
האם המוצר מגיע עם מסנן?
מערכת המים מגיעה עם מסנן בריטה תוצרת גרמניה.
האם ניתן להוסיף פיקוד שבת?
ניתן להוסיף פיקוד שומר שבת מאושר הלכתית להפעלת המים הקרים בלבד, בתוספת תשלום של 900 ₪.
מה המידות הנחוצות בארון למערכת המים?
המוצר מתאים לארון דלתות ברוחב: 45 ס”מ מינימום | גובה: 45 ס"מ | עומק:45 ס"מ.
האם ניתן להעביר את המערכת מים למיקום אחר ?
ניתן להעתיק את מערכת המים חם קר למיקום שונה ,וזאת בפנייה למוקד שירות הלקוחות בטלפון *2793 לתיאום פירוק והתקנה במיקום החדש, השירות כרוך בתשלום של 800₪ כולל מע"מ.
מה צריך להכין להתקנת המוצר?
הכנת תשתית: הכנת 2 נקודות שקעי חשמל /מפצל סטנדרטיים.
במידה ויש מוצרים תת כיוריים נוספים יש לדאוג לשקעים נוספים.
מי עושה את החור לברז בשיש?
יש להיערך להכנת החור בשיש ע"י איש מקצוע להכין קידוח בקוטר 35 מ"מ (זהה לברז מטבח) לצורך התקנת הברז מים.
במקרה שהשיש קיים ללא חור, טכנאי מוסמך מטעם אי ווטר דיזיין בע"מ יכול לבצע את הקידוח הנ”ל (בתוספת תשלום סך 150 ₪).